Translate

sobota, 30 kwietnia 2016

Przepisy na imprezę, czyli 3 przekąski, które zrobisz szybko i łatwo

Nadeszła wiosna, a wraz z nią ochota na organizowanie imprez, plenerowych spotkań i innych tego typu eventów. Przy tych okazjach pojawia się odwieczny problem: co dać gościom do jedzenia? Chodzi przecież o to, by przy jak najmniejszych nakładach pracy i w jak najkrótszym czasie wyczarować coś dobrego. Nie masz pomysłu na imprezowe przekąski? Oto nasze 3 propozycje.


Wędzony boczek to produkt, który doskonale nadaje się jako składnik imprezowych dań. Nadaje im wyjątkowego smaku, jest pożywny i zdrowy. Nie można zapominać również o tym, że jest bardzo lubiany przez większość imprezowiczów – pod warunkiem, że przyrządzimy go z pomysłem.

środa, 27 kwietnia 2016

Villeroy and Boch - historia marki


Villeroy and Boch to dziś jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych producentów ceramiki użytkowej. Marka ta od wielu lat kojarzy się prawdziwym szykiem oraz elegancją. Czy wiesz, jak wyglądały początki kształtowania się ceramicznego giganta? Poznaj kulisy powstania firmy Villeroy and Boch, a także dowiedz się, jak stała się ona największym przedsiębiorstwem w swojej branży. Oto krótka historia Villeroy and Boch!

piątek, 22 kwietnia 2016

Torcik makowy


Uwielbiam ciasta z dodatkiem maku, a już za takimi w całości wykonanymi z maku wręcz przepadam. Torcik po upieczeniu jest bardzo wilgotny, ciężki od maku, a polewa czekoladowa wspaniale podkreśla jego smak. Podany gościom zawsze znika jako pierwszy spośród innych ciast.

wtorek, 19 kwietnia 2016

Grill nie musi być nudny! Mięsno-owocowe rarytasy

Sprawdzone połączenia mięsa i owoców to kulinarny strzał w dziesiątkę. Można zaserwować gościom np. kolorowe szaszłyki. Mięso powinno być soczyste w środku i kruche na zewnątrz.



Przygotowanie mięsa do grillowania

Dania na grilla zachwycą wszystkich gości i domowników, jeśli będziemy trzymać się kilku wskazówek. Do grillowania najlepiej nadaje się wieprzowina, wołowina oraz jagnięcina. Po umyciu i obtłuczeniu mięsa, należy je marynować przez minimum 60 minut.

niedziela, 17 kwietnia 2016

Zupa z selera naciowego


Seler naciowy jest bardzo smacznym i zdrowym warzywem, chętnie wykorzystuję go w kuchni. Zazwyczaj przygotowuję z nim różnego rodzaju sałatki i surówki, gdyż w takiej formie najlepiej mi smakuje. Seler świetnie sprawdza się również jako składnik zupy. Moja zupa z selera jest w wersji lekkostrawnej z dodatkiem grubej kaszy jęczmiennej i śmiało można ją jeść będąc nawet na diecie.

piątek, 15 kwietnia 2016

Koktajl owocowy z młodym jęczmieniem


Po zimie regeneracja organizmu jest konieczna, a najszybciej uzupełnić witaminy i minerały poprzez picie różnego rodzaju koktajli owocowych lub warzywnych. Oczywiście dobrze jest jeść świeże owoce i warzywa, ale ja osobiście dużo ich nie jestem w stanie zjeść, a do koktajlu wrzucam różne owoce i warzywa i taki koktajl popijam małymi łyczkami. Taki koktajl jest doskonały na śniadanie lub kolację.

wtorek, 12 kwietnia 2016

Jajecznica ze szpinakiem

zdrowe śniadanie z jajek


Proste, szybkie i smaczne danie na śniadanie lub kolację, to oczywiście jajecznica ze szpinakiem. Nawet osobom, które nie przepadają za szpinakiem, takie połączenie powinno się spodobać. Jajecznica ze szpinakiem doda nam energii, a soczysta zieleń ucieszy również nasze oczy.

piątek, 8 kwietnia 2016

Klopsiki na mleczku kokosowym z imbirem


Klopsiki są bardzo szybkim i smacznym daniem do przygotowania, aby ich smak nie spowszedniał zrobiłam je w mleczku kokosowym z imbirem i płatkami chili. Zainspirowałam się klopsikami przygotowanymi przez Gordona Ramsaya, w którymś z jego programów, odrobinę dostosowując przepis do posiadanych produktów. Przyznam, że tak jak mówił Gordon klopsiki z mleczkiem kokosowym wychodzą bardzo delikatne, wręcz aksamitne. 

środa, 6 kwietnia 2016

Klopsiki pikantne w kapuście

Klopsiki pikantne w kapuście są daniem z tych, które nie wymagają od nas dużo skomplikowanych działań w kuchni. Najwięcej czasu zabiera pokrojenie kapusty, ale warto. Smak klopsików wspaniale łączą się ze smakiem kapusty i wzajemnie się uzupełniają. Obiad jednogarnkowy na co najmniej dwa dni, a na następny dzień po podgrzaniu smakuje jeszcze lepiej.

sobota, 2 kwietnia 2016

Sałatka z awokado i ogórka


Dziś zachęcam do przygotowania zdrowej i smacznej sałatki z awokado i ogórka z pysznym sosem podkreślającym ich smak. Sałatka miała być zielona, ale ja oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dodała czegoś kolorowego, w tym przypadku była to papryka (można jej nie dodawać). W tej sałatce świetnie sprawdzi się zamiast papryki dodanie garści rukoli lub roszponki, wtedy sałatka będzie zielona i tak jak w pierwotnej wersji miało być. Oba warianty są bardzo smaczne i pasują z sosem musztardowo-majonezowym.

piątek, 1 kwietnia 2016

Owsianka na wodzie


Płatki owsiane to jeden z produktów, które powinny być w każdym domu. Są bogatym źródłem wielu witamin i minerałów, bogate w błonnik, pomagają w prawidłowej pracy jelit, dbają o naszą odporność i urodę. Doskonałe dla osób na diecie i dbających o zdrowe odżywianie.

Powinno Cię również zainteresować: