2018-08-22

Zdrowe śniadanie w kilka chwil

Zdrowe śniadanie w kilka chwil jest możliwe dzięki pysznym mieszankom musli. Wystarczy stworzyć odpowiednie połączenie płatków, orzechów, owoców i innych zdrowych dodatków, zalać ulubionym jogurtem, mlekiem lub sokiem i mamy pyszne śniadanie. Musli rewelacyjnie sprawdza się w okresie letnim oraz w roku szkolnym, gdy trzeba dzieci szybko wyprawić do szkoły.

Musli z owocami na zdrowe śniadanie

W moim śniadaniu wykorzystałam mieszankę musli ze sklepu Mixit.pl, której skład można samemu skomponować przy zakupie. Powiem Wam, że jest to duża wygoda, gdyż mogłam wybrać swoje ulubione składniki. Uwielbiam orzechy, u mnie więc musli zawiera dużo różnych orzechów (włoskie, pekan, migdały, nerkowca). Orzechy dobrze wpływają na pracę mózgu, dlatego śniadanie z ich dodatkiem jest wskazane zarówno dzieciom, jak i dorosłym przed wysiłkiem umysłowym.
Batoniki Mixitka na zdrową przekąskę
Po pysznym i zdrowym śniadaniu można zabrać również do szkoły lub pracy na przekąskę zdrowe batoniki Mixitka daktylowe i zbożowe. Spośród 12 rodzajów dostępnych w sklepie Mixit.pl, można wybrać swój ulubiony smak, z których większość jest bezglutenowa. Batoniki są świetnym zastrzykiem energii po dużym wysiłku dla osób aktywnych i dbających o zdrowe odżywianie. Ich skład bardzo mi odpowiada, gdyż nie zawiera żadnych konserwantów i poprawiaczy smaku lub wyglądu, tylko naturalne dodatki.

Uwaga!
Promocja dla moich czytelników.
Z kuponem rabatowym: Kuchcikgotuje otrzymacie 10% zniżki w sklepie Mixit.pl na wszystkie zakupione produkty. Kupon ważny tylko do 30.09.2018.
Kliknij kupon i przejdź na stronę, włóż produkty do koszyka i w polu "Aktywuj zniżkę" wpisz kod: Kuchcikgotuje i akceptuj, a kwota w koszyku zmniejszy się o 10%.
Kod rabatowy w sklepie Mixit.pl
Ilość porcji: 1
Czas przygotowania: 5 minut

Składniki na zdrowe śniadanie:

  • 4 łyżki mieszanki musli (orzechy, płatki owsiane, suszone owoce)
  • 1/2 łyżeczki miodu lub syropu klonowego
  • 1 łyżeczka soku z limonki
  • 200 ml rzadkiego jogurtu naturalnego (schłodzić)
  • ulubione świeże owoce (u mnie borówki)

Przygotowanie:

  1. Jogurt wymieszać z miodem i sokiem z limonki. Jeśli lubimy jogurty owocowe, można garść świeżych owoców rozdrobnić blenderem razem z jogurtem. Kilka owoców zostawić do dekoracji.
  2. Musli zalać jogurtem i odczekać około 5 minut, aby zawarte w musli płatki nieco zmiękły.
  3. Śniadanie udekorować świeżymi owocami.
  4. Po takim śniadaniu na pewno szybko nie będziecie głodni, gdyż musli jest powoli trawione i energia uwalnia się stopniowo.

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za odwiedziny 😊 Jest mi bardzo miło, że mój blog Ciebie zainteresował. Ucieszy mnie również Twój komentarz i polubienie mego profilu Facebook, Twitter, G+ lub Instagram. Jeśli chcesz udostępnić post, kliknij w strzałkę, która znajduje się w lewym dolnym rogu strony.

Drukuj